muslimskmamma.blogg.se

Fantastiskt fin moské av paper mache
Assalamo aleikom 
 
Sweet Fajr har gjort en otroligt vacker moské av paper mache. Ni hittar den här. På sin blogg har hon, med bilder,  beskrivit hur hon gjorde steg för steg. 
 
http://www.sweetfajr.com/?p=1456#comment-12277
 
 
 
 
 
 
Mirjeta

Jag vet inte vart jag ska börja, men tack så mycket för den här bloggen som förgyller mina dagar. Om och om igen. Har startat igång ett projekt som ska vara nytta för mina barn, nu och inshallah framöver. Håller på o bygger ett liknande moske, fast jag gör ett husbygge, med muslimska gubbar o gummor för att då o då spela teater, om beteende, en muslims vardag där bönen kommer in osv, eftersom mina barn är inte så stora än 2,3 och 7 månader hehe. Men fick kraftig inspo efter detta, åhhh <3 :-)

Svar: Tack så mycket för din fina kommentar, må Gud belöna dig! Åhh vad spännande! Jag hade jättegärna velat se hur ditt resultat blir 😊 Vad bygger du den av?
muslimskmamma.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress